555-555-5555

GIS-support og system- og driftservice

Danmarks største GIS-support og service

Geoinfo's service- og supportteam er dedikeret til at støtte dig, som er bruger af Esri's produkter.


I supporten har vi et erfarent hold af af GIS-teknikere, som er klar til at svare på spørgsmål. Alle har et solidt kendskab til ArcGIS-platformen og best pratices og derudover har vi direkte adgang til Esri's egen ArcGIS-supportorganisation, når det er relevant. 

Vi har direkte adgang til Esri's egen support-organisation

Adgang til et verdens-omspændende netværk

Professionelle GIS-eksperter til din rådighed

Vores team af højt kvalificerede specialister betyder, at vi kan tilbyde ArcGIS-support, service- og driftsstøtteaftaler, som passer til både små og store virksomheder og organisationer.


Vores support sikrer, at du og dine kolleger får den maksimale værdi af investeringen i jeres Esri-produkter. 


Når du har vedligehold på dit software, giver dette dig adgang til den nyeste version af jeres Esri-software og fri brug af teknisk support og webservice. 


System- og driftsstøtteaftalen sikrer dig en høj oppetid på dit system.

Support åbningstider

Mandag - fredag:

8.00 - 16.00

Opret supportsag

Indberet din supportsag via Authorized callers på My Esri.


Du kan også ringe på +45 39 96 59 00.

Vores fantastiske team

Vores dygtige konsulenter sidder klar til med GIS-service og hjælpe dig med dine spørgsmål om stort og småt i ArcGIS-platformen.

Julie Keller

Teamlead for Support

Georgina Scholes

Supportspecialist

Laura Maja S. Fløytrup

GIS-konsulent

Ann-Sophie Sølund

Supportspecialist

Torben Willadsen

Teamlead for Enterprise

Sarah Sophie Lafaire

Systemspecialist

Steen Kjeldsen

Seniorsystemspecialist

Sebastian M. Kristensen

Seniorsystemspecialist

Rasmus Klog

Systemspecialist

Morten Martinsen

Systemspecialist

Apollon Marougkas

Systemspecialist

Kirstine-Rokholm-Vittrup

Systemspecialist

Ida Friis Byrgesen

Supportspecialist

Aleksandar Maricak

Systemspecialist

Forstå credits

Credits er den valuta, der anvendes i ArcGIS-platformen. Det koster credits, når man bruger specifikke funktioner, såsom datalagring, bestemte analyser og brug af premium-indhold. 



Læs mere om hvad Esri Credits er, hvad der kræver credits og hvor mange credits man har. 

Læs mere

Migrering fra ArcMap til ArcGIS Pro

Find vejledninger, dokumentation og selvstudier, der hjælper dig med at migrere fra ArcMap til ArcGIS Pro.


Dokumenterne opdateres jævnligt og kan hjælpe dig til en vellykket migrering.

Find vejledning hos Esri

Ønsker du hjælp til migreringen, kan vores GIS-teknikere hjælpe dig videre. Ring på telefon +45 39 96 59 00, eller brug formularen her.

System- og driftservicesaftaler

En system- og driftserviceaftale skal sikre stabil drift og optimal performance ved løbende at overvåge og optimere dit GIS-miljø. Geoinfos ydelse er baseret på Esri’s løbende anbefalinger til stabil drift, samt Geoinfos erfaringsbase, der er oparbejdet gennem mange år.   


Afhængig af aftaleniveauet indeholdes monitorering og overvågning, optimeringsrutiner, opgraderinger, fejlsøgning og problemløsning ved driftsproblemer og -stop, samt rådgivning om god praksis for drift af GIS-miljøet. 

Fordele ved system- og driftservicesaftaler

Vi sikrer driften og frigiver tid og ressourcer hos dig.

Monitorering og optimering af system

Dit system bliver ordentligt optimeret og monitoreret - også i perioder med spidsbelastning af GIS-driftsmiljøet.

Rådgining om stabil drift

Du får løbende rådgivning om, hvordan du kan sikre stabil drift og optimal performance.

Løsning af driftsproblemer

Ved driftsstop og driftsproblemer håndterer vi hurtigt situationen sammen med dig, via fjernadgang dit GIS-driftsmiljø. 

Typer af system- og driftservicesaftaler

S&D-aftalen findes i to modeller, Basis og Standard. Derudover er det muligt at tilkøbe yderligere optioner til de to modeller. 


BASIS

Til dig der selvstændigt kan vedligeholde dit GIS-driftsmiljø

Du har i langt de fleste tilfælde kompetencer og ressourcer til selvstændigt at håndtere hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.


Du har overblik over trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, og kan selvstændigt tune GIS-miljøet og sikre fastholdelse af god performance. 


Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, men ønsker selv af bruge et minimum af ressourcer på at overvåge monitoreringen.


Du ønsker desuden optimerings-rutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet. 

STANDARD

Til dig der er afhængig af stabil drift i dit GIS-driftsmiljø

Du ønsker en hurtig og kompetent assistance fra Geoinfo, så du sikrer et minimum af nedetid ved hændelser, der kompromitterer GIS-miljøets drift.


Du ønsker, at Geoinfo yder en proaktiv indsats, så hændelser i størst muligt omfang kan undgås. Vi holder øje med trends i brugen af dit GIS-driftsmiljø, samt hjælper med at tune GIS-miljøet, så det er klar til at håndtere nuværende og forventet belastning. 


Du ønsker dit GIS-driftsmiljø monitoreret for at opnå mere sikker drift, og at Geoinfo tager aktivt medansvar i at løse eventuelle driftsproblemer og driftstop.


Du ønsker optimeringsrutiner, der på et solidt erfaringsgrundlag sikrer automatiseret vedligeholdelse af GIS-miljøet.


Du ønsker løbende rådgivning om optimal drift af GIS-driftsmiljøet – både mht. backup, sikkerhed og optimering af miljøets infrastruktur. 

Tilmeld nyhedsbrev

Vær altid på forkant og få den nyeste viden om Digital Transformation, IoT, dataanalyser, geografiske analyser, datadrevne beslutninger, GIS og meget mere. 

Sign up to our newsletter

Tilmeld mig Geoinfo's nyhedsbrev

Vi behandler dine data med fortrolighed. Læs mere om Geoinfo’s persondatapolitik her. Du kan til enhver tid trække dit nyhedsbrevstilmelding tilbage her. 

Kontakt?

Ring på +45 39 96 59 00, eller skriv et par linjer. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

Contact Us

Share by: